Spiksy sorgeix d’un dels mals majors de les comunitats de creadors de continguts: la monetització. Actualment, els creadors de continguts dediquen moltes hores a la preparació, la filmació i l’edició dels continguts que pugen a les xarxes, a canvi d’unes remuneracions imprecises i difícilment previsibles pels algoritmes de monetització de les diferents plataformes. A més, els seguidors d’aquests influenciadors, cada cop més, anhelen contactes més propers i més personalitzats, i actualment fan una despesa considerable en favor dels creadors de continguts, en xarxes com Twitch, directament de Facebook (regalant estrelles) o de TikTok (enviant regals), entre d’altres.
Spiksy uneix la necessitat dels uns amb els desitjos dels altres, oferint un espai on influenciador i seguidor es poden trobar cara a cara per videoconferència. A Spiksy l’influenciador aplica una tarifa d’acord amb el temps de la videoconferència, amb la qual cosa aconsegueix que els ingressos per aquesta via estiguin completament controlats, i el seguidor, al mateix temps, atomitza la seva despesa en funció dels minuts consumits i evita pagaments mensuals fixos o per subscripció.
Amb la mentoria espera poder millorar les ràtios de conversió d’influenciadors, amb vista a assolir una massa crítica en el mercat web per iniciar les campanyes de promoció i començar a traccionar; requisits indispensables per poder accedir a rondes de finançament.